Bra helg :)

Ja det har verkligen varit en fullspäckad helg för min del den här helgen :) Men jag gnäller verkligen inte! :D
I fredags var det jobb halva dagen o sen iväg till sthlm för att se mammas kör sjunga o sen uppträde även Nordman. Han är grym :) Sen vidare hem för att se Idol. Amanda o Marie i final. Kunde vait bättre, som att till exempel Marie o Daniel va i final! Men det kunde verkligen vara sämre också! Som att Amanda o Andreas va i final ;)
Nu har vi btw kollat upp tåg o tider tills på fredag också! :) Idol final i Globen, here we come :D

I lördags så var vi på bröllop :) Kusin vitamin gifte sig! Grattis igen Adde o Anna! Super fint bröllop o god mat o allmänt jätte trevligt var det :)
Sen efter det åkte jag hem till Oscar :) Åkte därifrån vid halv 2 eller nåt :)

På söndagen åkte jag o Jonas med Ålandsbåten :) Åt god julmat o shoppade alkohol o godis :D
GRYMT bra dag! :D Soft att vi fick åka taxi fram o tillbaka istället för buss också! ;) Det tackar vi för ;D

Igår var det jobb som gällde för min del! Sjukt trött var jag. Med tanke på att vi kom hem sent i söndags.
Men är ju ledig nu tisdag o onsdag så det är skönt :D


- 6 Dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0