Halmstad :)

Yes. Sitter just nu i Halmstad :) Är o hälsar på syster min o danne :)
Kom hit i måndags efter 5 timmar o 51 minuter på tåg ;D Blir hemresa på lördag. tyvärr =/
Men kan bli skönt att komma hem också, nu när jag varit borta från allt o alla ett bra tag!

Annars då. Va på Idol finalen med Jonas i fredags :D den va verkligen sjukt underbart bra! (ja jag är idol nörd ;)
Och att Marie vann! :D Fan va glad jag blev! Hon är BÄST! :D

I lördas var jag med eric :) träffade några av hans vänner också, alltid trevligt :)


Efter samtalet med dig nyss blev jag tårögd :'(
En del av mig är ledsen o en annan är glad.. Inte lätt att heta Marie ibland asså..
men men, det blir nog förhoppningsvis bra! :)


hejdååå .

åter i uppsala på lördag alltså . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0