Verkligen inte bra på detta .

Nej jag är verkligen inte bra på detta med blogg alltså .
Måste ske en förändring på det snarast ;D Ska göra mitt bästa iaf ;)

Har jobbat hela veckan o varit sjukt trött! =/ Så mycket att göra o stressigt som fan! Men det där klarar vi, Annette o Jag! :) Tycker verkligen, jaa verkligen om den människan :)
Stackars Marie va så stressad att hon till o med vaknade med näsblod en natt. . inte bra inte bra.

Hade en sjukt mysig lunch på stan igår med Hanna o Lina! :) Snacka massa skit osv :)

Hade sedan en trevlig kväll med Eric i våla .

Nej nu orkar jag ej sitta här mer .
Duscha sen slå in mer julklappar :D

1 dag kvar !  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0