Yes .

Igår blev det, efter mycket velande hit o dit iaf en utgång :)
Började med en mys förfest i Flogsta med folk. Sen vidare ner på stan där det blev låång väntan i kön till people! Men det var det verkligen värt :) Alla underbara människor som man träffade på där inne! ojojoj :)
Underbart o träffa min söta kattis också :D Saknar dig så det inte finns ord! <3
Lite missförstånd blev det. Men vi tänkte på varandra båda två idag o efter ett telefonsamtal kändes det på topp igen! :) 

Känns som att jag i stort sett bott i telefonen idag! ;D Pratat med Oscar, Henke, Lars o Eric :) 
Men jag har iaf hunnit med en sväng in till stan, bakis o jävlig som man var. Inhandlade en extern hårddisk till min dator! :D så nu kan jag spara massoor med musik, filmer o skit på den igen! :D 
(För den som har intresse o kunskap så var det 500 GB i den;) haha. 
Träffade även på Lina o Robin på stan. :)

jaja. Nu ska jag ta en varm o sköön dusch . för att sedan försöka komma i säng i någorlunda bra tid. 
Sen jobb imorgon.. När alla är lediga =/ känns det som iaf. 
men jag ska inte gnälla! (:

Hejdåsmåbarn! (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0