18 Juli - Onsdag

I måndags va jag på storken å fikade å mös med anneli :) mycket trevligt! måste göras om snart igen :)
sen åkte jag och träffade hanna o kirrade pengar osv. sen skulle jag o jonas äta nånstans men vi orkade inte satsa så det blev jarlis, underbara jarlis i järlåsa ;) haha! men gott va det :)

igår åkte jag hem efter jobbet! :O haha. mamma va nog glad å nöjd att hon för en gångs skulle fick ha dotter sin hemma ;)
kollade på allsång, men det var verkligen inte bra . uscha va dåligt det var . men alltid gott med chirre ;D

idag har jag vart på stan med hanna :) hämtade mina skor osv :) mina underbara skor som gick sönder efter en vild natt på krogen ;D haha . men nu är dom hela och fit for fight igen! Kan inte bli mycket bättre ;D
dom är verkligen sjukt fina :) ska lägga in bilder på bilddagboken sen. lovar ;)



saknar dej . vad hände med "tills döden skiljer oss åt"? =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0