4 Juli - Onsdag

Ja som sagt, Kanon kväll i lördags =) Började med att jag tog bussen med lina in till stan, köpte dricka (haha! ;) plus en tändare! kvällen va räddad . haha . sen bar det vidare med bussen till malin berlin =) där vi bara hann gå in och sen va det dags att gå och möta hanna & hannah vid deras buss.
sen kunde förfesten börja :D sjukt trevligt va det! hallon, chips, massa dricka osv. :)
sen va andreas förbi en sväng också :) det är verkligen nåt speciellt med den killen :D =/
sen åkte vi till sjuan =) där vi träffade massa folk =) jag va mycket med tobbe under kvällen, vilket var trevligt :D
träffade även kattis, erika, tessan, anders, johan, henke, robert m.fl.
Jag spårade . sjukt . men men. allt är kaos nu ändå så .
allt är bara ett missförstånd.. men vill du inte prata om det så ska jag inte tvinga dej. skulle bara va såå skönt om vi kunde träffas å reda ut saker och ting.

i måndags när jag verkligen inte kände för att jobba så va det faktiskt rätt kul ändå! :D först jobbade jag med hanna i 2 timmar . sen va det tråkigt i några timmar och sen kom lina och latcha med mej vid jordgubbarna :D
tack igen för sällskapet ;) och ferro köpte en cola till mej :D
Sen skjutsade jag lina till gottsunda :D å sen hem. höll på å köra på en grävling då =/ :O

å igår jobbade jag å sen allsång på skansen direkt efter med hanna och jonas :D sjukt trevligt. :)
Per Gessle är, som jag alltid sagt, kungen av musik :D vilken jävla upplevelse asså :D

Idag efter jobbet va det dejt med Bling Of Sweden på stan . för vi vann ju bästa årsredovisning av över 100 företag i uppsala, Faktiskt ;) :D så vi skulle dela upp dom 4000 vi fick och så vinsten osv. :) mycket trevligt.

nu väntar duschen och sen sängen så småningom.. hoppas hoppas verkligen på ett visst sms också <3

kommentar av min kära mor häromdan: "Marie tror du att det här är nåt hotell, du kommer bara hem och sover och äter" haha. ska va hemma mer mamma, lovar ;)




Jag har fastnat för dej.. Om vi inte tar ett steg fram så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann..

Kommentarer
Postat av: Lina

O Lina offra krogen för er ;D . men ja fick ju mys sen :D

2007-07-09 @ 20:34:01
Postat av: Marie

haha, ja så du ska inte gnälla ;)

2007-07-10 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0