.....

tårar, tårar, tårar..
Länge sen jag grät så här mycket .
Jag orkar inte mer .
Vet inte vem som ska orka lyssna längre .
Man har sjukt mycket vänner, men orkar nån verkligen lyssna fortfarande ?

Allt är skit. Jag är världens sämsta människa .
Känns töntigt att skriva här men vad ska man göra . Måste få ut det nånstans .

O mitt i allt så kommer jag på hur Jävla mycket jag saknar dig Mattias Wahlstrand.
Du förstog mig.
Du fanns alltid där.
Du stöttade mig i allt.
Du var min BÄSTA vän. <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men gummsan du vet att du ALLTID har mig här.. :) Om nu stora syster 60mil bort duger.. ? :P Älskar dig gummsan de vet du å finns alltid här för dig.. :)

2007-11-19 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0