Inte igen :(

Joo tyvärr är det nog så Marie. Feber igen o jag gråter :( vill verkligen inte.
Har mått dåligt med huvudvärk, yrsel o illamående under några dagar nu men inte trodde jag att det skulle bli så att jag vaknar med över 38 grader i feber heller :(
Jag som verkligen MÅSTE jobba imorgon! Tänker fan gå dit även om jag har feber! Annette behöver mej o jag behöver pengarna!
Dessutom hoppas jag inte att mina planer för tisdag blir förstörda bara för det här nu! Då gråter jag ännu mer! :(

Annars då . Har haft en skön helg med noll droppar alkohol i kroppen! Bra Marie ;) haha.
I fredags blev det Idol o annan film hemma hos Jocke :) Grymt trevligt måste jag säga :)
Igår blev det restaurang med Jonas. Även det mycket trevligt :) ("Betalade igen" för all hjälp med bilen som jag fått;)

Btw, vi har SNÖ! :( fy fan va hemskt. Då måste ju min älskade bil in för vinterförvaring.
Längtar redan till våren, o ännu mer till sommaren! :D då ska vi ut o cruisa i caben :D weeei .

Nej nu blir det vilaa för min del . Måste bli frisk!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jaa de va sjukt mysigt! =) även efter! resturang ;) :P Älski! :)

2007-11-05 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0