veckan som gått.

Dålig är jag på att skriva blogg också . Skärpning nu Marie ;D

Jobbade hela förra veckan iaf. Skulle bara jobba mån,tis,ons men som alltid så blev det mer dagar än planerat :D Men jag gnäller inte! :)
I fredags hände nåt som jag inte kan förklara. Tror ingen kan det. Daniel Karlsson åkte ur Idol! Helt sjukt! Fattar ingenting! Ville verkligen ha Daniel o Marie i final. =( jag bajsar på dom om det blir Amanda o Andreas . nej, nu får vi verkligen hoppas på Marie! Go bruden , du Äger :D

Annars då . Party hemma hos Familjen Jalstrand i lördags . Jag var med o drack o åt lite sen flydde jag ;D
Skulle hem till Jonas o hälsa på ett tag för att sen kanske dra vidare. men duktig som man är så somnade man där :P haha.

Igår var jag på Bilsportmässan med Jonas o David :) Inte lika bra som jag hade förväntat mig men grymt trevlig dag iaf :) Inte för att det var nån kul överraskning när vi kom ut till bilen . Visste inte om man skulle skratta eller gråta. :P nu skrattar jag mest åt det iaf ;)

Sen när jag kom hem så var det bara en snabbdusch o packa grejeer som gällde för att sedan åka hem till Oscar. Mäster kocken skulle bjuda på middag :D
O när jag skriver Mästerkock då menar jag verkligen MÄSTER kock :D
Typ bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! :D
Kycklingfilé med nåt i o nåt utanpå :P  haha. och lasagne med svampstuvning o grejer i! :) och chilirostade sparris o jätte god sås med massa saker i :)
Oscar Jonasson du kan verkligen ditt jobb, det är en sak som är säker :)
delade även på en flaska vin :) trevligt trevligt :)  Sen blev det sovaa.

jobb idag . Sjukt jobbigt att ta sig upp imorse men det gick :)

ciaooo .


13 dagar kvar till den 10 december o jag längtaaar så! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0