7 Oktober - Söndag

Måste bara inleda med att berätta att jag idag har haft mitt körkort i 1 år och 4 månader :) Grattis Marie, Tack Marie. :)
hmm. annars då. i fredags va jag på stan på dagen med hanna :) shoppade linne o örhängen . Sen hem för att mysa farmför tvn o kolla på idol tillsammans med Jonas :) Mattias o Marie, vilka stjärnor alltså :D
Sen tog jag bussen så jag va inne i stan till 23.30 :) träffade Jocke ett tag och sen Oskar. Åkte hem till honom o hade en mycket trevlig kväll :) Blev kvar där under natten o åkte sedan hem på lördagen för att göra mej iordning för Morbror Lasses 50 års fest :) kom dit, minglade runt lite :) träffade bland annat Daniel o hans flicka Mari :) mycket trevlig tjej där Daniel :) Sen bjöds det på massa mat, alkohol o sång :D
Jag lärde mej iaf att det inte är bra att blanda körsbärslikör, bål, chokladlikör, vin, öl mm. Jag har även lärt mej att jag inte ska vara testperson på alla drinkar som mina kära kusiner blandar . Nej tack säger jag till det i fortsättningen. Ja, det slutade iaf med att Marie inte mådde nå vidare o va tvungen att åka hem. Blev med andra ord ingen utgång på Sjuan med brudarna som planerat :(

Idag har det varit en riktig seeg dag. Men till slut tog jag mej iaf i kragen o tog mej in till Gränby där jag shoppade en jacka och, ett till par, nya skor :D

men men. jobb imorgon :)

Saknar Lina . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0