9 Oktober - Tisdag

Jaha. då var man sjuk igen då! =/ Jobbade igår o mådde hyffsat bra, endast lite ont i halsen.
"Annette jag mår inte så bra"
"Mariie, du får inte va sjuk på onsdag då ska jag personligen komma o hämta dej.. i Taxi"
"haha, man kanske skulle ringa o säga att man är sjuk på onsdag då"
jaa, så kanske man inte skulle skojat med tanke på att jag är mycket sämre idag! :(
Men jag Lovar, ska jobba imorgon bara jag inte är dödsjuk eller nåt.

Jag bokade biljetter till Idol finalen igår :D Ska bli såå sjukt kul. haha, idol nörd som man är ;) Synd att jag skulle klanta till det.. hade först platser längst fram men sen blev det som det blev, biljetterna försvann o marie fick nöja sej med platser lite längre bak. Men men, inget man kan göra nåt åt nu. Jag är glad för att jag fick några biljetter överhuvudtaget :D

En sak till, måste ju må bra imorgon kväll!! Konsert i Musikens hus då ju! :D Ska bli en upplevelse :) Hoppas på mycket drag ;) hehe.


Igår skulle du fyllt år . Jag Saknar dej mer o mer för varje minut som går.
Peter du ska bara veta vad du betyder för mej! Grattis igen underbarastee .
R.I.P <3






Kommentarer
Postat av: Daniel Mai

Fan fan fan jag är oxå sjuk..vi kan vell träffas och ligga sjuka tillsammans istället...

2007-10-11 @ 16:00:19
URL: http://danneblogger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0