Helg .

Ska börja med att berätta om helgen :) I Fredags blev det restaurang med folk här i Järlåsa, vilket var mycket trevligt. (Undrar dock hur man ska tolka vissa blickar;)
Sen blev det hemgång o massa mys framför tvn o IDOL! :D Helt rätt att Evelina åkte tycker jag (: Kan däremot inte förstå hur Mattias hängde lös även denna vecka!? :O men men. ska inte trötta ut er med mitt Idol prat ;)

På Lördagen fick jag skjuts in till stan av Bror o Frida :) Träffade Tessan o vi gick tillsammans till Eric där förfesten skulle äga rum :) Väl där träffade vi Hanna, Hannah, Malin, Viktor, Eric o Filip :) Senare kom även Susana, Nettan o nån som jag inte minns namnet på tyvärr. =/ men men. Mycket kul förfest med massa Singstar o Buzz spelande ;) Sjuuukt mycket bilder togs med min kamera. Haha. I Love <3 Kommer upp på Bdb o Facebook sen när jag orkar (:
Sen drog vi vidare.. Jag Hannah o Tessan gick till Lotus :P Lämnade in jackor + väskor gratis. (minns iaf inte att jag betalade nåt) Sen gick vi in.. tog några shottar, dansade lite o sen gick vi till Sjuan. Hade kvar grejerna på Lotus så slapp vi betala för det på Sjuan sen. Vi är verkligen såå smarta ibland ;) (även fast jag å Hannah hade gått halvvägs med våra grejer när Tessan säger att vi kan göra så) Tur att Bettan är så förstående när vi kommer tillbaka ;D <3
På Sjuan var det verkligen JÄTTE kul! :D Träffade massa kändisar :) Bl.a Lina o Madde :) Sandra, Martina o Robin :) Jocke, Sekan o Erik Bergström :) Stiqan + vänner :) Träffade även på David Heyman. Värsta dissen jag gjorde =/
Sen kom "nej jag ska inte ut ikväll" Oscaar :D o Koppo :) Sjuukt glad jag blev då :) Shejka lite med dom .
Sen gick jag o hämtade mina grejer på Lotus, pratade med Bettan. Hann prata med nån turk som ville ha med mej på efterfest på vägen tillbaka till seven . hmm.
Satte mej på en bänk o väntade på Oscar o Koppo . Kommer en göteborgare o äcklar sej . Jag messar Oscar som kommer på en gång ;M räddaren i nöden ;) haha. "det där jävla piercade ludret" som han kallade grabben ;D

Sen blev det taxi hem med grabbarna . Drive in på Donken är ett måste när man är med dom ;)
Sen sovaaaaaa.

Igår var det mys med Lina, Malin, Madde o Carro på stan (: Säger som Lina, verkligen sjukt kul o sitta o prata om helgen så där nån/några dagar efter allt ;D <3

tack för mej .


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. Carlsson här. Har bror din skaffat brud :) ? robin o en glad gubbe, va är nu detta ;D . Haha . Nej snart ringer ja dig . NEJ NEJ NEEEJ !

2007-10-30 @ 22:07:38
Postat av: Marie

tjenaa carlsson ;) yes yes, det har bror min gjort ;) hahaha. det var glad gubbe efter alla jag hade träffat. Tönt ;)

2007-10-31 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0