Mys, film och vindruvor :)

Yes, igår tog jag mej in till staden vid 18.00 då jag tog bussen till Björklinge :)
Kom fram o mötte Hanna o vi fortsatte hem till Hannah :D
Väl där hade vi massor att prata om för att sedan klä på oss o gå ut i kylan igen. Mot affären, där vi köpte vindruvor, eftersom vi hade bestämt oss för att vara lite nyttiga ;)
Sedan bar det av mot nån kiosk där vi hyrde inte bara en utan två filmer :D ojojoj, jag som alltid somnar efter halva filmer hur skulle jag nu orka se 2 filmer ;)

Väl hemma hos Hannah igen så startade vi med att se skräckfilmen. (minns ej vad den hette) hahaha. ni skulle vart med. Vi skrek i kör när det blev läskigt. ;)
Sen hade vi hyrt en svensk film som tydligen gick under genren komedi. jo tack du, när kom humorn? ;D
hann "tyvärr" inte se klart hela den filmen eftersom bussen gick 23.35.
När jag kom till Uppsala så trodde jag att det var värsta bråttom tills min buss skulle gå så jag gick av tidigare. Men blä vad fel jag hade.. fick stå o vänta ett bra tag . Tur att man hade jonas o prata med i telefon iaf :)
Va med om en ganska läskig sak då . =/ det var en galen människa som skrek o jagade 2 killar.. kunde slutat illa det där. Snacka om att jag blev ledsen när alla människor lämnade mej för att gå på Storvreta bussen . haha, men som jag sa till Oskar, jag är okej, det är ju mej vi pratar om ;) haha.

Idag har det bara varit en allmän segar dag . har fått hjälp med bilen så nu ska den besiktigas :) Ska kirra det i veckan tänkte jag :)
Annars hoppas jag på jobb i veckan också :) Annette ringer mej imorgon o säger hur det blir :)

Imorgon kommer Lina hem också! :D Som jag har längtat :D

Är fortfarande glad. helt sjukt. haha , hanna trodde nästan inte det var sant . Får se vad lina säger sen bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0