Sjuk kväll på Sjuan igår .

yes, kvällen började med att jag går på bussen hemma, ringer lina o säger att bussen är på G mot henne. När jag sen är i vänge så har lina inte ens börjat gå ;) det blev till att gå av bussen o joina lina hemma hos henne för att sedan ta nästa buss in till stan :)
Där bjöds det på Smirre :) i plastglas o Mamma Carlsson va galen ;D haha, men sjukt trevligt var det :)
Sen gick vi till bussen där vi träffade på Malin Nilsson :) och sedan även Stiqan :)
Avstigning för mej o Lina i Flogsta för att gå in o handla lite på Ica Väst . Sedan vidare hem till Oscar :) Där det var förfest med massa sprit osv . Trevligt var det .. tills nån spillde på mina VITA byxor :( men kirrade det genom att jag fick ett par rena hemifrån. Tack igen för det Jonas :)
Sedan var jag, Oscar, Koppo och Johanna tvungna att skjutsa hem tommy som var alldeles för full ;D Sen drog vi till sjuan där alla andra väntade :)
På sjuan skulle grabbarna självklart sitta i vipen o det beställdes in flera helrör o champagne flaskor. Alla drack sjukt mycket. Grabsen var även mycket duktiga på att spruta alkohol på varandra.. hmm dom va ganska blöta efter ett tag jaa. ;D
Jerker är för örvrigt den skönaste människan jag träffat i hela mitt liv typ . vilken snubbe. kommer från sthlm o ägeeer sjuan med sina beställningar. "Har sålt några av mina aktier" som han  sa. haha .
Sen blev det efterfest, även det hos Oscar. :) fattar inte vart allt folk kom ifrån. haha. men kul va det . Sen tillslut när klockan va typ sex på morgonen så skickade vi hem folk o det var bara jag, oscar, ella, jerker, andreas o hjorten kvar. Sjuuukt skönt o sova då kan jag säga . haha .

annars då .. jobba tre dagar i veckan :) nice nice. :)

taack o heeej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0