trött .

Ja det blev inte mycket sömn inatt inte . Fick skjuts av bror min in till stan typ 12 i natt. Vi hämtade upp Oscar på station o åkte sedan hem till honom :) mycket trevligt :)
sov kanske 1 och en halvtimme eller nåt. Mycket att prata om! Älskar verkligen att prata med den grabben :)
Haha, stackarn skulle upp o jobba, så halv sju ringde klockan, vi gick upp kvart i 7 o tio i gick bussen till stan . hmm , vi missade den men tog nästa o oscar fick springa till tåget =/ jag tog 7.25 bussen, va hemma cirka 8.10 :) sjukt skönt att gå o lägga sej o sova då kan jag lova ;) Sov till ett då pappa kom o banka på dörren o sa att han hade fixat min bil.. hmm, inte bra där marie, det skulle ni ju göra tillsammans ;)

sen har jag varit in o gliditi stan med bilen med mamma min :) sen handlat på maxi! :) när man står där i sina egna tankar o plockar billigt godis så känner man att det är nån som smeker en på rumpaan . hmm, tänkte jag, har morsan fått en knäpp eller? vågade nästan inte vända mej om ;) men sen fick jag se att det var LINA. din jävel ;) haha. <3

IFK GÖTEBORG KOMMER VINNA ALLSVENSKAN! :)
vet att  många är osäkra på om bollen verkligen va inne eller inte. Jocke däremot är mycket säker på att den inte var inne. haha. jag säger så här. Det är domaren som dömmer. Man har en domare för att han ska kunna ta sånna där beslut som kan va oklara osv. så det är bara o face the truth, IFK gbg är o kommer förbli det bästa laget ;)

annars då . leka med hanna imorgon :) ska bli myys :)

Daniel nästa gång ska du säga hej, det har du lovat :)

hejdåå !


Kommentarer
Postat av: jocke

nejnejnej.. den var icke inne lilla gumman ;)

2007-10-23 @ 21:17:43
Postat av: Marie

haha, det där kan vi diskutera länge ;)

2007-10-23 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0