4 September - Tisdag

Jag har bestämt mej. Jag ska bli mycket bättre på att skriva blogg . Haha, bra Marie verkligen ett framsteg i livet . not.

"Hej det är Christian från Lotus, vill du stå på listan imorgon?"
Kan man ju inte tacka nej till, gratis matbuffé, slippa stå i kö och gratis inträde :)
"Du får ta med hur många du vill, hur många ska vi säga?" haha. sött .

Har haft en kanon helg i helgen iaf :) i fredags var det restaurang med jonas och familjen :)
lördagen satt vi hemma och kollade på film . sen blev marie sjukt taggad si så där ungefär klockan 21.30. så då blev det förfest på linas jobb å sen vidare till sjuan :) mycket lyckad kväll där måste jag säga .
Sen på söndagen blev det en bakis bio med Lina och Hanna :)

Idag var första avsnittet av Idol också . Kärlek eller vad <3 ;D Folk som känner mej väl vet hur mycket jag älskar det programet :)

Nej nu ska jag sovaaa , Nattiii .


Finns det inte nån kille som inte är så? Nej tror fan inte det . tragiskt men sant .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0