7 September - Fredag

Jag känner mej sjukt jäkla duktig . Vet du varför? Jo för att idag har jag haft mitt körkort i exakt 1 år och 3 månader, eller exakt 15 månader eller exakt 455 dagar om man så hellre vill . :D

Idag på jobbet åt vi tårta :) för det är två som fyller år på söndag. Asså det är så snobbigt på mitt jobb att man nästan skäms ;D haha, eller inte men ändå . Det måste upplevas att vara där för att man ska förstå. :P men jag gnäller inte :D

idag var planerna att jag skulle på krogen , men nej då , alla ska ut imorgon istället. men visst jag bangar inte :) Oskar ska iofs ut ikväll å han kommer mörda mej om jag inte följer med ;)
Men det blir en lugn kväll ikväll :) men jag är öppen för för förslag så det är bara att slå en pling :)


"Åå är det godis?"
"Nej men Gustav du ser väl att det där inte är godis"
"Nej det ser jag ju nu, det är ju falukorv"
hahahaha jag bara älskaar mina revisorer <3

tack för meeej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0