Lördag - 22 September

jahaapp. äntligen orkar man ta sej ur sängen . första dagen denna vecka? eller njaa, blev ju faktiskt sjuk i onsdags morse. Då när marie skulle köra budbil o allt, men nejdå då blir man sjuk o missar allt :( så jävla typiskt.
har legat i sängen helaaa veckan typ, 40 graders feber :( kan lova att jag mådde piss .
Men massa uppmuntrande sms iaf (: "hur mår du idag gumman?" osv osv :) sjuukt glad (:
ringde iaf läkaren igår, när dom fick höra hur jag mådde så blev dom sjukt oroliga o gav mej en akut tid fast dom egentligen inte hade tid (:
snällaste läkaren, staffan (: trodde först jag hade hjärnhinneinflammation, sjuukt läskigt, men sen sa han att jag såg för frisk ut för det :) sen började han snacka om körtelfeber o influensan o allt möjligt men han visste ändå inte . tog massa prover iaf =/ allt slutade med att han skrev ut massa tabletter åt meej. hmm, jobbigt men sant .

Pratade med lina i telefon idag i exakt 42 minuter (: det behövdes kändes det som (: fan inte pratat på helaaa veckan . Vi taggade varandra att skicka dom där smsen (: o det kändes huuur bra som helst när jag fick svar (:

jag har sovit sååå mycket nu när jag varit sjuk. o jag svär har drömt nåt varje gång typ . kommer typ ihåg allt också . haha.

btw, sjukt lyckad kväll i lördags :) bästa förfesten med lina, malin, hanna, hannah, cissi, lina o anki :) sen vidare till sjuan där grabsen bjöd på helrör (: tackar inte marie nej till inte . sen va det massa knas, men jag lever o allt är bra nu! :D :D

nej fan nu skriker nacken, ryggen o huvet på mej . ooooont .

<3

Kommentarer
Postat av: Daniel Mai

hehe är alla sms från otto eller?..hehe

2007-09-29 @ 17:01:59
URL: http://danneblogger.blogspot.com
Postat av: Marie

haha, nej inte alla men många :)

2007-10-09 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0