Jo då .

Nu är jag här igen . Haha, har verkligen inte tid att sitta vid datorn längre. Kanske kan ses som positivt vad vet jag :)

Vill berätta om förra helgen. Den va så sjukt bra. Eller lördagen va bäst. Var planerad hemmakväll med mat, sällskapsspel och alkohol. Jag, Jonas, Lina o Chrille . Det började så som vi bestämt . Sen dracks det mer än planerat, vi sjöng Singstar o alla blev otroligt taggade för en ute kväll. O varför inte Etage när vi redan sjungit upp?
Så vi gjorde oss iordning, tog bussen in o på Etage va det kul, kul kul :) Hannah va där. Mitt hjärta som jag inte träffat på över en månad (:
Träffade också Emma i toalett kön. "Synd att man är så kissnödig, men vi ses utanför sen" Min snutt. Inte träffat på säkert 8 år . Vi va såå tajta . Fanns inte på kartan att vår vänskap skulle brytas . Men på grund av flytt o annat så blev det så tyvärr . Men där stog vi öga mot öga o jag har inte på länge varit så glad att se nån (:
Hoppas vi inte väntar 8 år till nästa gång!
Sen fanns det en o annan jag hade kunnat strypa . Men jag betedde mig bra . Det gjorde jag, till skillnad mot vissa andra .

Annars har det varit än äckligt lugn helg den här helgen . Idolfinal med pappa i fredags . Haha. Vi somnade i soffan kvart i åtta o vaknade efter att Idol hade börjat. Klockrent ;)
Igår va det mys kväll med Jonas, Nicke o Chrille :)

Jag har köpt klart alla mina julklappar. Utom en eller kanske två . Såå skönt (:

Nu ska jag fixa med tvätten o sen hem till familjen o äta middag!


Ni kommer om mindre än en vecka . Hoppas den här veckan går lika fort som alla andra veckor .
Sen kan veckan ni är här gå saaakta . Saknar er så det gör ont . Klarar inte av att va så här länge ifrån er .
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0