Kloning ?

Idag va jag, Nicke o Jonas på stan mellan 11 o 18 typ. Är ganska trött nu ;)
Köpte massa kul iaf. Ett vitrinskåp där jag ska ha alla mina fina glas (: En tröja, en kjol o lite annat kul (:
Hatar dock rean . Äckligt mycket folk o rörigt överallt . Men den är ju snart över, som tur är (:

Igår va jag hos Hanna hela dagen . Fick skjuts av Chrille in i hans supersöta bil . Det tackar vi för :)

Den 20-27 december var det underbart . Vi hade Tessan, Jasmine o Danne här då :) Jag va lycklig varenda sekund.
Saknar er redan o längtar massor tills nästa gång vi ses! Jag ska nog kika lite på tågbiljetter ner redan ikväll.
Jasmine är iaf garanterat världens sötaste tjej . O moster Marie dög lika bra som mamma o pappa . Tänk när Tessan sa det , då blev jag glad.  Min älskade guddotter Jasmine <3

Nyår är så gott som planerad nu . . Eller är den verkligen det? Hmm . Har för mycket att välja på känns det som . Eller man vill kunna va på alla ställena samtidigt . Är kloning nåt att rekommendera mig själv kanske ? Tål att tänkas på .

Nej nu ska jag kolla biljetter o sen hoppas jag att grabbarna kommer o gör mig sällskap till en film :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0