Nämen Hej!

Jag lever . Har nu mina "12 jobbdagaristräck" avklarade :) Så sjukt skönt. Blev många övertidstimmar den här månaden. Idag var första sovmorgonen på väldigt länge. Trodde jag iaf. Klockan nio ringde mobilen o vi skulle in till stan! :) haha.

Snart kommer Lina o Chrille hit o vi ska spela spel, dricka alkohol o äta god mat (: Ska bli så kul så .
Det är vi värda, ja det är vi verkligen. Allihopa fast på olika sätt :)

Nu ska jag platta håret med min sjukt braiga plattång som jag köpte för 649 kronor härom veckan :D woohoo.
Btw, jag har klippt mig. Tog nog mer än en decimeter. Men det behövdes. Nu mår mitt hår verkligen bra igen (:
Min kära frisör tycker dock inte att jag ska slita på det o blondera det så mycket som jag gör. Ska funderas på. Men jag vet hur det brukar sluta ;) haha.

Hejdå på er!


14 dagar kvar - Jag längtar <3




Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hmm du kanske ska låta din nartuliga hårfärg få en chans jag menar du e ju trots allt född blondin :P. Btw när vi kommer kan du glömma alla sovmornar ;) Jasmine kommer å väcker dig :D, älskar dig gumman vi ses väldigt snart :D

Puss å Kram

2008-12-06 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0