11 februari 2008 .

Sitter hemma . Är ledig idag, vilket är ganska skönt . :)
Har massor att göra. Skulle egentligen hunnit med att åka o hälsa på Johan idag också!
Men duktig som man är så försover man sig. Tur, verkligen tur att man inte skulle jobba o upp 6 imorse!

Annars så var helgen mycket trevlig måste jag säga :)
I lördags var det Melodifestival/Mys kväll med Hanna, Kattis o Hannah :) Det var verkligen en super nice kväll :)
Helt nyktert o man vaknade glad o mådde mycket bra dagen efter :)

Måste ju, schlager nörd som jag är, kommentera melodifestivalen lite..
Suzzie Tapper till andra chansen? :S hmm .
OCh Christer Sjögren med den där jävla låten till final.. Herre gud, vad tänker folket med .
Tacka vet jag Velvet :) (som förövrigt inte ens gick vidare..) skandal säger jag bara skandal..
Poodels & E-type - Yeah :D

men men. hinner inte skriva mer nu . Massor att göra innan det blir en sväng in till stan.
För jag o Hanna ska börja träna på Friskis & Svettis idag :D fyy faan va bra vi är :)


Lina Carlsson, Prostvägen 8/Årsta, NU MÅSTE VI SES SNART!


- 40 dagar kvar (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte Christer Sjögren var duktig :D

2008-02-13 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0