17 februari 2008

Ååhhh vilken bra helg jag har haft! :D Ska inte gå in på några detaljer men den har varit helt underbar :)
Melodifestivalen va Guld också :) Tvillingarna i röda kläder var BÄST o dom gick till final :) Kan det varit för att dom lät ungefär som min älskade Mika som jag gillade dom så skarpt? ;D hehe.

Annars då . Blev träning med Hanna o Jessica i måndags :)
Och med Hanna o Malin i onsdags :) Mycket kul att äntligen kommit igång ordentligt med träningen :)
I fredags skulle jag o hanna tränat men jag fick migrän o va tvungen att åka hem tidigare från jobbet till o med =/
Men jag ska kompencera det med att åka in o träna idag tänkte jag :)
Så ska känna mig jätte duktig idag :)
Får se om jag får sällskap av Hanna eller om jag tränar ensam =P

Jag tittar på mina biljetter till Halmstad o ler :) Läängtar så grymt mycket! :D


- 34 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0