19 februari 2008

Ledig idag :D Så sjukt skönt. Okej jag tycker verkligen om att jobba, tycker verkligen om mina jobbarkompisar o jag tycker verkligen, verkligen om stämmningen på jobbet . :)
Men till o med jag tycker faktiskt att det är skönt att vara ledig :)

Jag åkte aldrig in till stan o tränade i söndags. Blev en långpromenad med mamma i vårvärmen :) Sen tränade jag lite på våran gymmaskin i källaren =) så jag kände mig hyfsat duktig ändå :)

Igår blev det däremot träning efter jobbet med Hanna :) Fan va bäst vi är (:
Får se hur det blir resten av veckan med träning o allt :)


Läste din blogg o undrar vad o vem det är du menar.. =/ Du vet att jag finns här!
Finns ingen som dig! Så är det bara! Har aldrig träffat nån med så skön personlighet :) så är det bara .

nej nu ska jag äta nåt.. :)

you make me feel so happy (:

- 32 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0