=) =)

Hann inte skriva nåt igår.
Åkte med Jonas o handlade sen kom vi hem o lagade mat o åt osv (:
Sen åkte jag till min kära vän Lars :D
Vi spelade Guitar Hero (: o jag ägde, nästan iaf ;) Jag kan få låtsas att jag gjorde det iaf ;) Men kul var det :)

Idag skulle jag myst med Hanna o Hannah egentligen . Men så blev det inte tyvärr .
Fick panik hemma o gick på bio istället (: National Treasure såg vi! Den va bra, bättre än ettan! :)

Såg Jockes kompis på bion men inte Jocke. Ibland har man otur =(

men men . orkar inte skriva mer nu!

Snälla, fattar mig inte på dig ibland.. =/ Förlåt då för att du tycker att det är nåt fel på mig!
"Det är nåt fel på dig, ja men det måste det ju vara"
Det kändes kan jag lova .


- 50 dagar kvar (:

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vem har sagt att de e nåt fel på dig gumman.. ? Den ska ju ha stryk.. E inge fel på dig å de vet du, stå på dig.. :) Älskar dig syrran.. :D

2008-02-02 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0