24 februari 2008

I fredags var det en mycket trevlig kväll :) Först bowling med Jonas, Nicke o Frida :) Träffade även på Jocke, Tobbe Saarela o co där :) Fick då tillfälle att säga grattis till tobbe som fyllde 20 år (:
Jag förlorade första serien o vann andra. Men första serien spelade jag "bara för att det var kul" (A) o andra var det "seriöst" ;) hahaha.
Sen bar det av mot Hotell muttern där jag o Lina piffade till oss lite o sen gick ner på stan :)
Började med O´learys sen Red room o sist Baren baren . Man märkte ju att det var helg innan lön. Men vi hade lika trevligt för det :) Träffade på lite folk på baren baren. Haha. en som sa att han jobbade på en konkurrent firma till revisionsbyrån jag jobbar på. Men jag vet inte, han var skum o snacka säkert bara massa skit :)
Det bästa på Baren baren va ju iaf att jag fick umgås  med mina underbara vänner lina och jocke :) det tackar vi för :)

Igår fyllde Marcus år :) Grattis grattis igen :)
På kvällen hade jag en lugn kväll med melodifestivalen :) o sen såg vi day after tomorrow. Och jag somnade, men är vi förvånade ? ;) haha. tur att jag hade sett den förut :)

Idag har jag varit på stan med mamma. Lämnade tillbaka mina älskade skor =/ Som jag bara haft i 4 månader o dom va  redan helt paj . =/ fick iaf pengarna tillbaka så det var ju bra .
Men var lite synd eftersom det var mina favorit skor .
Sen gjorde vi lite hemlisar ;)

Sen åkte jag med jonas till några affärer o nu sitter jag här :P
O btw, Idag fyller en annan marus år också :) Min kusins barn . Grattis grattis till dig också :)

Jobb imorgon .

- 27 & 31 dagar kvar (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0