Gett upp (:

Jag har gett upp mitt lilla försök att skriva blogg varje dag! ;) Det funkar inte. Jag har visst ett liv =P

Igår blev det en lugn hemmakväll med mycket god middag! (:
Sen efter det filmtittande :) Somnade såklart i slutet, som jag brukar göra ;)

Skulle egentligen åkt iväg till vittinge o festat med Lars . Men så blev det inte .

Snöstorm igår också! =/ Nu dröjer det ännu längre tills jag får ut o köra med min pärlaa.
Men den som väntar på nåt gott ? hmm. jaa just det =)

Söndagsångest kommer jag ha idag också. det känner jag på mig (:

"Hur mycket jobbar Marie nu då?"
"Ja hon jobbar ju typ heltid o så kommer det nog fortsätta vara"
- Hörde det o blev överlycklig :D :D


Måste träffa Lina snart!

- 48 dagar kvar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0