Jahapp

Ja ni. Då satt man här igen då! :)
I fredags va jag på bio :) Såg Heartbreak Kid. Den va ganska bra :) Ben Stiller är ju lite av en favorit så :)
Sen hände det massa skit den kvällen som jag helst bara vill glömma o Aldrig mer tänka på. Va bland annat väldigt länge sen jag va så rädd som jag va då..

I lördags kom Eric o hämtade mig hemma. Sen åkte vi en sväng o träffade hans pappa :) Sen åkte vi till Erics gamla lägenhet i våla o hämtade saker. O sen till nya lägenheten i uppsala :) Väldigt fin o mysig är den :)
Hade iaf en mycket trevlig dag o kväll tillsammans med SötEric :) 
Blev kvar där över natten o sen åkte jag hem idag med halv fyra bussen :) 

Nu blir det kanske en promenad snart. Får se hur det hela blir uppstyrt .


Tackförmig! <3 


- 76 dagar kvar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0