jobbajobbajobba.

Fan va sämst jag är. Jag hann inte/glömde skriva blogg igår! =P
Men men.
Jobbade iaf  på dagen o sen åkte jag hem till Oscar :) Hade en mycket trevlig pratstund :) Mycket att prata om med tanke på att vi inte hade träffats på 2 månader!
Jag tycker verkligen verkligen om att prata med den karln :) Han skulle nog kunna få världens deppigaste människa att bli glad igen :) 
 
Annars då :) kommer få jobba massor på jobbet har dom sagt :) Då kanske jag inte behöver söka andra jobb! :)
Får se hur det blir, men jag kan ju inte annat än hoppas iaf :)

idag hände en läskig grej på jobbet . Eller i kön på ICA när vi hade varit o hämtat lunch åt revisorerna..
jag höll iaf på o svimma =/ Sjukt läskigt.. Golvet gungade som en jävla båt när det blåser ute..
Aja, det är ju bättre nu iaf (:


Jag saknar min syster o hennes familj . JAG VILL TILL  HALMSTAD NUU!


- 52 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0