jobbjobbjobb :D

Tog mig till jobbet även idag. Sjukt trött men vad gör man inte :)
Men det var tur det :) För idag har det verkligen varit en sån där sjukt bra dag på jobbet :)
Vi har skrattat som om det hade varit fredag eftermiddag. Ja vi har med andra ord varit väldigt trötta! :P
"Pörsön bövis" :P Haha. Ulrika berättade om när hon jobbade i växeln o nån skulle säga Person Bevis på engelska ;D Då skrattades det inte dåligt kan jag lova ;D
Eller "Do you want a small fuck or a big fuck"? haha. Om nån som jobbade på posten o det kom in en engelsman som ville ha ett postfack. Haha, så tokigt det kan bli ;)

Men det bästa jag hört på länge va ändå  Marcus (:
"Det är som en snigel utan ben"
"öhh, Men Marcus, en snigel har inga ben"
"Meeh va fan, den gick sjukt sakta i alla fall"
haha. sötnöt ;D

Men men. Nu ska jag ringa Inger för en hårfärgnings dejt.

Hadetsåbraalla!


- 74 dagar kvar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0