Ledig (:

Ja idag är jag ledig! :) Vilket jag måste säga är väldigt skönt. Hade hoppats på mys med Lina men än så länge har det varit väldigt tyst om den saken.. Stackarn va väl tvungen att jobba eller nåt =/

Har en väldigt stor beslutsångest när det gäller om jag ska plugga eller inte.. Vet att jag är noll taggad o sjukt skoltrött! Men samtidigt så kanske det vore bra.. ja jag vet inte. Låter som att Hanna inte ska plugga iaf..
Men får se hur det blir.. Har ju en eller två dagar på mig att bestämma mig.. Suck!

Sjukt sugen på att bara ta bilen ner till Halmstad, till syster o bebis-Jasmine.
Ska kolla upp tågbiljetter snarast istället.

Nej nu måste jag styra upp nåt . Kanske en promenad i solen ? Verkar skönt (:

Ciaoo .


- 68 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0