Segt .

Har varit en seg dag idag!
Den har mest bestått av att jag har suttit i telefon köer .
Samtal till Csn där man  hade könummer 74 .
Samtal till banken där man hade könummer 138 .
Har även registrerat mitt Halebop kort nu! :) Så att alla vet. Inget mera Comviq nu, nu är det Halebop som gäller - Äntligen! :D :D
Mailade även min lärare o skrev att jag slutar på kursen.
Har sökt några jobb också..

Men men .
Jobba imorgon iaf :)

Igår köpte jag en tröja o en bh :) Ska iväg ikväll o köpa en skjorta som jag redan provat o vet att jag ska ha :)
Man blir fan glad av att shoppa ;D

Hejdååå!


- 54 dagar kvar (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och precis nu slutar jag ringa dig. äckliga halebop. jag vägrar.

2008-01-28 @ 20:31:30
URL: http://linipini.blogg.se
Postat av: Marie

Jo jag vet gumman =/ Men du kan väl skicka nåt sms iaf ? ;) (A)

2008-01-28 @ 21:33:10
Postat av: Annika

vad har du sökt för jobb? :)

2008-01-29 @ 11:44:40
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0