Utgång.

Yes. I fredags blev det alltså utgång :)
Började med att jag tog bussen in till stan! Fick sällskap av Stiqan, trevligt :)
Sen på station träffade jag Kattis, Hanna och Hannah :D Vi tog bussen till Eric, åkte buss i typ 3 minuter ;)
Träffade på Eric o Filip o sen kom även Malin och Viktor :)
Grymt trevlig kväll :) Spelade ölspelet. Det var kul, förutom att jag typ fick alla straffklunkar o när det blev vattenfall två gånger i rad så satt jag sist o sen nästsist. Kul. =P
Blev ju lagom dragen o tappade mobilen så den flög i massa delar när vi skulle gå till krogen! Men den lever o mår bra ;) haha.
Sen när vi kom in på krogen så träffade vi bland andra på Bettan, Tessan o Hanna W :D 
Lärde även känna lite folk, som alltid :)

Sen fick vi springa till bussen. Men hann med den precis! :)
Då när jag satt där så tänkte jag att jag absolut inte fick somna o åka förbi hållplatsen. Så jag väckte en kille som satt o sov på andra sidan gången i bussen o frågade om jag fick sitta bredvid honom o prata eftersom jag var rädd att somna o åka förbi .
Han sa att det var helt okej o så fick jag med andra trevligt sällskap på bussen hem också :)
Johan från Heby :)

Sen gick jag av bussen i Gåvan o träffade Lars, Daniel o Adde :)
Va där till halv sex på morgonen o sen åkte jag hem o sov 3-4 timmar .
Sen in till stan på lördagen för att plugga.

Men nu har jag bestämt mig iaf . Alla kommer få rätt.
Jag orkar inte plugga, jag hoppar av .
Känner mig sämst, men orkar verkligen inte .
Så, bye bye Juridik kursen!

Nu blir det promenad sen tv hela kvällen :D

- 55 dagar kvar (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0