1 Juni

Ja ni. Första juni. Det är inte klokt vad tiden går fort. Imorgon tar jag tåget till Halmstad efter jobbet. Sover där en natt o sen i övermorgon så åker jag, Tessan och Jasmine till Uppsala :) åhh, vad jag längtar :) Kommer bli skönt att åka utan massa packning på tåget för engångsskull :)
Sen nästa vecka ska vi fira brorsan som tar studenten :) Helt galet vad gammal han har blivit, min LILLEbror.
Har lovat honom en tur i stan med min cab :) Min underbara cab! Får hoppas på bra väder bara! :)
Sen veckan efter det ska vi ha dop här i lilla järlåsa, Jasmine min lilla sötnos ska döpas :)

Annars då.. Sliter på jobbet. men trivs förbannat bra :) Underbara människor som jag tycker massa mycket om :)

Nyss låg jag ute och solade, vilket var mycket skönt! :D Ska snart ta caben och åka in till stan o hämta mamma o sen glida en sväng till Maxi ;)

Ha det bra allihopa.

-- Jag saknar dig, ja det gör jag verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0