Vill inte men förstår.

Kan inte sluta tänka på att dom åker hem på lördag! :'( Min underbara syster o Jasmine, min alldeles egna guddotter.
Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde få ha kvar er här hos mig för alltid. Att ni inte lämnar oss för att åka tillbaka dom hemska 60 milen till Halmstad..
Men jag förstår.. samtidigt som jag är så grymt ledsen så måste jag ändå säga att jag förstår.. Vet inte hur o varför, kan bara säga att jag förstår..

Annars har jag haft en underbar dag tillsammans med Jasmine, syster o mamma idag! :) Va till Enköping en sväng o inhandlade massa kläder . :) det blir man alltid glad av, vilket kan behövas av allt deppigt regn. . .
Men har dock hört ryktas om att det ska bli finare väder senare i veckan :) det ser vi verkligen framemot :) (måste ju jobba på brännan lite inför Turkiet resan också:)

Nej nu ska jag faktiskt gå o lägga mig o kolla på tv ett tag o sen sova..
Längtar redan till imorgon när nya äventyr väntar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0