16 mars 2008

Idag fyller min kära vän Anneli 20 år (: Grattis igen gumman . Så snart har vi känt varandra i 20 år då ;)
om en vecka ;)

Kul helg jag haft då . Har bara varit hemma. Vaknade 7 igår morse o kvart i 8 imorse . Kul . Men det är så när jag är sjuk . Men nu ska jag va positiv (: Hade ju kunnat varit värre ;)

Har iaf provkört min caaab idag :D O nu är dom spritt nya sommardäcken på också :) 1 april ställs den på o alla som vill åka med står på kö (:
Men först har jag massor att göra . Ska hinna med 2 läkarbesök, jobba, fylla år, bli frisk, utgång, och det bästa av allt ÅKA TILL HALMSTAD <3 Längtar bara mer o mer för varje dag som går .
Men snart kommer jag. O Tessan, jag kommer inte släppa din dotter så är det bara ;) När jag är hos er så är hon Min! ;)

Annars då . Lär ju skriva en kommentar om melodifestivalen iaf :)
O det blev ju som tidningarna skrev. Perrelli vann . Men låten är bra så jag gnäller inte.
Även fast jag gärna hade sett Sanna Nielsen vinna (:

Nej nu orkar jag inte mer .

Duscha-tv-sova .


7 & 11 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0