4 mars 2008 - jobbet .

Yes jag sitter på jobbet. Ofta jag brukar skriva blogg när jag är här ;D
Men just nu är jag lat o inte orkar gå ut på lunchen plus att mina vänner är på öppet hus nånstans så jag har bänkat mig framför annettes dator o tänkte försöka få ner några rader om mitt liv.
Vad har hänt då? Ja du inte mycket.. Mysig helg hade jag iaf :) UF mässa där jag träffade på Erika o Emelie :) Så kul att se dom igen efter så lång tid :) Träffade även Carro (:
Sen blev det såklart melodifestivalen på lördagen :)
Charlotte och Linda var bäst . Låt nummer två var också helt okej :) Men jag är dock besviken på Nordman . Men kanske är så att man måste lyssna in sig på låten eller nåt .

Va o tränade igår med Hanna :) riktigt skönt var det måste jag säga :) Vi är så duktiga så :)
Får se om det blir att vi åker till Gävle eller går ut på nation i helgen . Det återstår att se .

Nu tittar jag ut genom fönstret o ser att himlen är alldeles klarblå o solen skiner. Kanske att man skulle ta o pallra sig ut ändå . Måste köpa bröd som vi ska äta på eftermiddags fikat ;)
Sen sitter jag i växeln i några timmar. Skönt det . 

Hejpåer!


- 19 & 23 dagar kvar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0