En månad .

Idag är det en månad kvar till julafton. Jag tycker så mycket om julen. Den bästa och mysigaste dagen på året. :)
I år kommer den bli superduper bra :) Ska få fira med min underbara syster o hennes familj. Jasmine o moster liksom. Kan det bli mycket bättre :)

Annars har jag jobbat o slitit idag. Det har snöat hela dagen. Verkligen hela dagen . Och det var delade meningar om det var bra eller inte på jobbet idag . Jag var på dålig sidan :)
Alla bussar har typ haft kaos.. Precis som om dom inte vet att det brukar bli kaos när det kommer snö . Samma sak varje år liksom . Jag o bror åkte fem bussen hem o va hemma 1 timme o 20 minuter senare . Det är inte kul! :(

Igår blev det som jag skrev en mysig kväll med ensam mamma söker (:
Men jag o Lina fick sällskap av Jonas o Chrille :) Spelade lite spel också. Alltid lika kul!

Nu ska vi hem till familjen o äta kladdkaka som blev kvar igår. :D

26 dagar kvar tills ni kommer, jag Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0