Jag lever.

Ja det gör jag faktiskt. Är bara det att är så sjukt mycket att göra hela tiden, vilket iofs är bra :)
Det är jobb, jobb, träffa vänner, jobb, jobb, festa o så lite mer jobb ;) haha.
Jobbade till exempel 13 timmar i torsdags, sen bara hem o lägga sig o sova o sen upp o jobba igen :) Heja mig :)

I fredags hade vi en toppen kväll. Jag, Lina o Hanna :) Lyckad förfest o en lyckad kväll på krogen. Vad mer kan man begära? :) Vi träffade även på Robin, Johan o co på bussen in, det var trevligt :)

Har massa annat att berätta men orkar inte det nu . (Väntar kanske några veckor till med det;) haha.
Ska in till stan med mamma o bror snart, sen ska vi plocka upp Hanna på vägen hem. Så ska Hanna o Jag äta middag o mysa som bara vi kan :) Sen ska vi in till stan o träffa Lina, Tessan o Bettan! :D

Jag undrar...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0