Glädjetårar .

Just nu sitter jag o har tårar i ögonen .
Syster o Jasmine vinkade till mig i camen på msn! När jag såg dom sitta där var jag lycklig. Samtidigt som jag kände hur mycket jag verkligen saknar dom! :( Jag plågas riktigt ordentligt varje dag utan er!
Sen satte jag mig o lyssnade på Richard Marx - Right here waiting. Och det gjorde verkligen inte saken bättre!
Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain....
Men jag är glad att ni är lyckliga! Det är det viktigaste för mig. Även fast jag vet att ni saknar oss också . :)


Ikväll är det Idol :) Längtar efter att få se Kevin Borg, vilken duktig kille asså :)
Först ska jag o Jonas åka en sväng till Enköping. Då jag får sitta kvar i bilen så jag inte anstränger foten i onödan!

Hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0