Hoppas .

Hej hej hej! :D
Jag är på såå sjukt bra humör.
Fick världens bästa o roligaste överraskning igår . Vill dock inte berätta nåt än, då det inte är hundra än. Så håll ut, jag skriver o berättar sen :)
Det enda jag kan göra är att hoppas, hoppas och hoppas :)
Kan säga att jag blev så glad så jag grät på stan igår. O jag va inte den enda som grät heller :´D

Imorgon åker vi till Halmstad! :D Jag längtar sjukt mycket! Jonas har tagit ledigt på fredag så vi åker imorgon o kommer hem på söndag! :)
Själv jobbade jag idag, trots sjukskrivning :) Jobbade bara till lunch o det gick bra . Ska jobba till lunch imorgon också. Kör en mjukstart som vi så fint kallar det :)
Men åhh va kul det var att vara tillbaka! :D
"Marie va länge sen du va här, hur är det med dig?"
"Marie va kul att du äntligen är tillbaka"

osv :)
Min kära fötter, svik mig inte nu.

Fick även veta att jag är kvar på Öhrlings i december. Så alltså struntar jag i det andra jobbet :) Och ingen är gladare än jag för det :)

Nu ska jag kolla runt lite o sen packa, skönt att ha det klart :)

Nästa gång vi ses är jag antagligen i Halmstad :D

Jasmine, Tessan o Danne - here we come (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0