Inte kallt, bara så där lagom?

Känner att jag behöver skriva av mig. Men vet ändå inte vad jag ska skriva. Känns som man har så mycket tankar som bara snurrar runt i huvudet.

Va på stan med Jonas idag! Träffade på Mattias med Wilma o Maximiliam och jag fick ännu mer abstinens besvär! :)
Jonas shoppade ett par nya, fräscha jeans o jag köpte två tunikor. Jag hade 150 kronor rabatt på Gina o den ena va på rea så jag fick båda två för 48 kronor. Det tackar man ju inte nej till :)

Ikväll blir det en till (!?) lugn kväll! Ska hem till familjen o käka massa tacos o sen kolla på fotbollen. Sverige-Portugal. Jag är nervös. Så där nördigt nervös till o med ;D haha.

Fick underbara bilder på Jasmine av Tessan på mailen. Fick tårar i ögonen o va tvungen att ringa för att hör Tessans röst. Jag har den bästa systern i hela världen, för det vet jag :)

Har även hunnit med en långpromenad med mamma idag! :) Mycket skön höstdag måste jag säga :) Solen skiner o det blåser lite. Inte kallt, bara så där lagom. Kan man säga så? 
Känner mig  nog ganska positiv idag tror jag! Det är bra.

Nu ska jag kolla runt lite på internet o sen röja lite innan vi ska iväg :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0