Jag har alltid ett öra att låna ut.

Skrev just ett långt inlägg som bara försvann . Då blir man glad..
Får göra ett  nytt försök :P

Idag har jag legat hemma med feber o jätte ont i ryggen! :( Men nu mår jag bättre o är därmed mycket piggare o gladare :)
Sverige spelade som vanligt bra o hade många målchanser i lördags. Men blev det några mål då? Nehedå, inga mål. Jag är besviken.

"Jag har alltid ett öra att låna ut" Så sa min syster till mig igår. Världens bästa syster har jag! :) Du vet att jag alltid finns här för dig också! Trots dom hemska 60 milen så vet vi att vi alltid finns där för varandra. <3

Om det blir som jag vill så ska vi på bio på onsdag, utgång på fredag o förhoppningsvis en mysfika med Lina i veckan :)
Dom andra dagarna är inte planerade så då får vi se vad det blir :)

Nu ska jag över till familjen o äta äppelkaka :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0