jobb .

Jag fick det där jobbet. Det är bara en månad, men kan leda till förlängning.
Får jag inte va kvar på Öhrlings så blir det perfekt. Hinner bara sluta på det ena jobbet för att börja på nästa, sweet :)

Har precis kommit hem från morfar. Hälsade på där en sväng då jag klättrar på väggarna hemma.
Tankade även bilen med Massa bensin :) det är bra.
Hoppas, hoppas, hoppas vi åker till Halmstad nästa helg. Finns inget hellre jag vill just nu :)
Synd att det var just då Kattis skulle komma till Uppsala bara . Men du stannar förhoppningsvis lite längre så vi hinner ses när jag kommit hem igen! :) Saknar dig gumman! Har såå mycket vi måste prata om, sånt som bara vi förstår ;)

På fredag ska Hannah o Co gå ut, jag kan inte följa med. O på söndag åker hon till London o blir borta lääänge :(
Kommer sakna dig. Men tiden går fort o blir det som jag o Hanna vill så kommer vi o hälsar på :)

Blir party hemma istället :) Så jag får ta det lugnt med foten :)

Ses på fredag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0