Kille i baksätet ;D

Igår när jag vaknade hade jag cirkam 45 minuter på mig sen skulle jag stå utanför dörren redo att åka in till stan med min kära mamma o bror :) (Sen att dom var mycket segare o jag hann gå enda hem till dom är en annan femma;)
Vi hade en mycket trevlig dag inne i stan med kille från Jula i baksätet.. (?) haha. Ja Nicke skulle köpa träningsbänk o då fick dom hjälp att bära in den i bilen av en kille på Jula. . Där sitter jag i framsätet o pratar med Hanna i telefon.. O helt plötsligt hade han klättrat in i baksätet. Haha. :)

Själv beställdejag en kontorsstol som jag ska ha till min nya mysiga datorhörna :) På tisdag ska den hämtas :)

Sen på kvällen kom Hanna hit o vi hade en sjukt bra kväll :)
Jag hade varit duktig o bakat en äppelpaj :) Chrille kom över han också o smakade :P
Sen kollade jag o Hanna på en film som Chrille sa va "såå sjukt bra" hmm, det kan vi ju kanske diskutera sen ;)
Efter filmen kände vi oss lagom nyttiga efter all äppelpaj, chips o Cola.. Så vi tog på oss jackan o gick ut, vi blev förvånade att det var så varmt som det var! :) Vi gick 3 varv i Järlåsa sen hem igen.
Det var Beck på tv, så både jag o Hanna fastnade där. Sen kom Jonas o vi åkte till Uppsala o Hanna tog bussen hem!
Tack för en toppen kväll gumman! <3

Ikväll kommer Lina o jag får ännu mera mys! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0