Rätt åt er :)

Idag är det söndag. Nej lördag menade jag. Man tappar dagarna när man inte jobbar som man ska..
Idag är det rätt åt alla människor som ligger hemma o är bakis. Okej, jag är sur. Jag fick inte gå på krogen igår ;)
Allt var planerat, det skulle bli förfest hos mig o sen skulle hela ligan gå ut . Det skulle bli SÅ kul! :) Men så gick alla planer i stöpet.. (Heter det så?) Okej, det blev inte som det var planerat iaf . Det var jätte tråkigt.
O ikväll ville Lina att vi skulle.. Ja först va det krogen o sen bowling.. Men jag kan ju inte. :( O allt på grund av min fot.
Men jag ska iaf försöka orka ett restaurang besök med familj o släkt ikväll :) Ska bli trevligt :)
Min favorit restaurang också så det ska nog bli kanon ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning lite smått. :)


- 62 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0