sjukskrivning .

Igår va det min tur att åka till akuten..
Allt började på onsdagen på jobbet. Det värkte i min högerfot så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. Va till o med tvungen att åka hem med jobbtofflorna :( (Tur att man åkte bil den dagen)
Det blev bara värre o värre o sen igår morse åkte vi till akuten. Dom kunde inte se nåt annat än den "vanliga" skadan. Men dom trodde att det kunde vara så att inflammationen hade spridit sig. Kul tänkte jag .
Jag fick sjukskrivning i 2 veckor o remiss till en sjukgymnast. O sen ska jag göra Magnetröntgen den 11 november.

Ringde imorse o fick en tid hos sjukgymnasten den 6 november. Känns skönt att jag ska dit .
Har inte fattat varför jag inte fått en remiss dit tidigare. Med tanke på att jag ju "bara" har träffat typ 50 personer under dessa jobbiga 10 år .
Men nu är vi på G igen o jag hoppas. Hoppet är det sista som sviker en . Eller hur? :)

Nej nu ska jag göra mig iordning lite .

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0