trevligt besök o massa kaffe .

Idag skulle jag va duktig o gå upp tidigt tänkte jag, trots min sjukskrivning.
Jag ställde mobilen på ringning klockan 8. Gick jag upp då? Nej jag fixade till det där så jag sov till 10. Bra jobbat Marie ;)
Sen fastnade jag vid datorn såklart.

Sen vid halv tre ungefär kom Lina :) Jag kirrade en kladdkaka som blev god, om man får säga det själv ;)
Blev 3 muggar med kaffe också, sen hade jag ont i magen. Så jag har inte ätit nån middag idag. Haha.
Åt två hårda mackor när jag kom till mina föräldrar sen. Yes, bra bra :) Men man kan ju inte äta om man inte är hungrig, right? ;)
Hann med ett samtal i cirka en timme med marcus också :) Han hade mycket att berätta . Haha, nice o bli oskyldigt tagen av polisen. "ja men du va den enda ute på stan i natt, tror vi" hmm.

Nej nu ska jag sova snart. SKA upp senast 8 imorgon ;)

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0