trött . . ?

Äntligen fredag! :) Ja det kan man verkligen säga. Är inte lika tungt på jobbet som det brukar vara, men ändå är man trött. Tydligen så trött att man somnar i soffan kvart över sju.. Haha. Men blev som tur väckt till Idol (:
Så det blev en lugn kväll med Jonas, Nicke o Chrille :)
"Ikväll ska jag gå o lägga mig tidigt så jag orkar upp o åka in till stan i tid imorgon" Så säger man, men sen fastnar man här.
Sjukt jobbigt måste jag säga ;)

annars då, veckan har varit bra.. 2 besök på akuten vilket resulterade i för lite sömn. Men klart man ställer upp när ens nära o kära inte mår bra.
Har hunnit med att träffa Lina också! :) Är så glad att det blivit så bra som det blivit igen! Hjärtat! :)

Har inte träffat hanna o det känns tungt. Jätte tungt. Men det tar vi igen nästa vecka! :)

Tessan jag saknar er, orkar inte vänta längre.
Annette får hålla i mig när vi ser barn på stan, jag har abstinens besvär.
Jasmine mitt hjärta, moster tänker på dig varje dag!

Ska sova snart men avslutar med att jag tycker sjukt mycket om mina arbetskompisar :)
"Nu är vi så där störiga mot varandra igen"

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0