Mest spontana o ärliga personen.

Förfest hos mig igår . Lina va här o det var hur mys som helst , vi hade ljus tända o drack drinkar. Som jag har saknat dig!
Vidare in till stan, till Bettan o David där det var massa bekanta ansikten o även nytt folk som alltid är lika kul att lära känna. :)
Sen skulle vi vidare till BJ. Då det var på tok för lång kö så gick jag och några till, till donken o åt fyllemat istället. Hanna jobbade o det var supertrevligt att träffa henne.
Träffade även på Martina med folk i kön till BJ :)
Och jag fick kommentaren av 3 killar: "Marie du är den mest spontana o ärliga människa vi nånsin har träffat" . Den tackar vi för :)

Mådde dåligt när jag kom hem, vilket jag är tacksam för idag, då jag mår hyfsat bra :)

Nej nu ska jag kladda på smink o fixa håret. Har en mysig kväll med middag som väntar :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0